DHL Servicepoint

Vanaf dinsdag 4 augustus kun je bij mij ook terecht voor het versturen, retourneren en ophalen van pakketten van DHL.

 

Versturen:

Pakketten versturen kan via DHL naar adressen in binnen en- buitenland. Je kunt zelf een label aanmaken via https://my.dhlparcel.nl/#/ 

en vervolgens uitprinten.  Vervolgens kun je het pakket bij ons afgeven en kunnen wij het via ons systeem voor u inscannen en meegeven aan een  DHL-bezorger.

 

Retourneren:

Mocht je een pakketje hebben besteld bij een bedrijf wat samenwerkt met DHL,kunnen wij dit voor u retourneren (soms kosteloos). 

Als een bedrijf niet in aangesloten bij het retoursysteem van DHL, dan zijn de kosten voor uzelf, of moet het eventueel worden opgestuurd via  PostNL/UPS/etc (Controleer dit vooraf bij het bedrijf waar u iets besteld heeft, want niet alle pakketten gaan altijd met hetzelfde pakketbedrijf retour als dat ze verzonden  zijn.)

 

Ophalen:

Je kunt uw pakket bij ons DHL ServicePoint laten bezorgen door dit aan te geven bij uw bestelling bij een webwinkel óf door op dhlparcel.nl via  ‘bezorger gemist’. Zodra het pakket is bezorgd, ontvangt je een e-mail of sms. Je pakket ligt zeven dagen voor je klaar om op te halen. 

Let op!! Bij het afhalen dat je een geldig legitimatiebewijs bij je hebt.

 

Vragen over je pakket?

De meeste vragen over uw pakket kan DHL beantwoorden via onderstaande pagina’s:

https://www.dhlparcel.nl/nl/consument/support

https://www.dhlparcel.nl/nl/consument/faq

 

Ik kan als DHL ServicePoint geen orderstatussen van DHL inzien, en beschik alleen over de gegevens van pakketten die bij mij door u of DHL zijn 

afgegeven, tot het moment dat deze aan de andere partij zijn overgedragen.